Agregat Honda EPS12000TE AVR-AUTO trójfazowy 12,0kVA
Model | EPS12000TE AVR-AUTO trójfazowy 12,0kVA |
Moc max. | 12,0 kVA (400V)/4,1 kW (230V) |
Moc nom. | 10,8 kVA (400V)/4,1 kW (230V) |
Gniazda AC | 2x230V 16A; 1x400V 16A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | 91dB(A)/IP23 |
Rodzaj silnika | GX620 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 18,1 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 1270 mm |
Szerokość | 640 mm |
Wysokość (z kółkami) | 570 mm |
Masa sucha | 210 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | 4,8 h |
Wyposażenie standardowe | Licznik motogodzin, woltomierz. Panel automatyki: kabel sterowniczy 10m, wbudowany SZR, ładowarka akumulatora, sterownik elektroniczny. Agregat wyciszony. |
AGREGAT Z SILNIKIEM HONDA EPS15000TE AVR-AUTO TRÓJFAZOWY 15,0KVA
Model | EPS15000TE AVR-AUTO trójfazowy 15,0kVA |
Moc max. | 15,0 kVA (400V)/5,5 kW (230V) |
Moc nom. | 13,5 kVA (400V)/5,5 kW (230V) |
Gniazda AC | 1 x 230 V 16 A, 1 x 400 V 16 A, 1 x 400 V 32 A CEE 5-polowe |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | 94dB(A) |
Rodzaj silnika | GX670 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 20,5 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 1270 mm |
Szerokość | 750 mm |
Wysokość (z kółkami) | 590 mm |
Masa sucha | 2100 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | do 3,9 h |
Wyposażenie standardowe | Licznik motogodzin, woltomierz, Panel automatyki: kabel sterowniczy 10m, wbudowany SZR, ładowarka akumulatora, sterownik elektroniczny. Agregat wyciszony. |
Agregat Honda EPS10000E AVR-AUTO jednofazowy 10,0kW
Model | EPS10000E AVR-AUTO jednofazowy 10,0kW |
Moc max. | 10,0 kW |
Moc nom. | 9,0 kW |
Gniazda AC | 2x230V 16A; 1x230V 32A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | 91 dB(A) |
Rodzaj silnika | GX620 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 18,1 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 1270 mm |
Szerokość | 640 mm |
Wysokość (z kółkami) | 570 mm |
Masa sucha | 210 kg |
Zbiornik paliwa | 20,0 l |
Czas pracy | do 5,7 h |
Wyposażenie standardowe | Licznik motogodzin, woltomierz. Panel automatyki: kabel sterowniczy 10m, wbudowany SZR, ładowarka akumulatora, sterownik elektroniczny. Agregat wyciszony. |
Agregat prądotwórczy jednofazowy EU70iS charakteryzują: bardzo cicha praca, tylko 90 dBA, wysoka jakość prądu wyjściowego (inwerterowa stabilizacja napięcia), panel kontroli pracy i autodiagnozy (i-Monitor) tryb pracy ekonomicznej (ECO), możliwość równoległego połączenia dwóch agregatów EU70iS w celu podwojenia mocy wyjściowej.
Oryginalny japoński agregat EU70iS wyposażony jest m.in.: w rozrusznik elektryczny, elektroniczny wtrysk paliwa, powiększony zbiornik paliwa umożliwiający ponad 12 godzin pracy**, wskaźnik poziomu paliwa, akumulator, zestaw transportowy.
Na panelu przednim umieszczone są dodatkowo: lampka kontrolna czujnika oleju, ostrzegawcza przeciążenia, kontrolna zasilania, bezpieczniki gniazd prądu zmiennego, włącznik zapłonu, przycisk startu silnika, włącznik trybu EKO, terminal do autosynchronizacji. W opcji dostępne są: zdalne sterowanie- umożliwiające uruchamianie generatora na odległość, automatyka- układ zasilania rezerwowego.
Dokładne informacje dotyczące parametrów technicznych oraz zasady prawidłowej eksploatacji znajdują się w instrukcji obsługi.
Przed podłączeniem odbiornika bezwzględnie sprawdź jego prąd rozruchowy!
Model | EU70iS 7,0kW 118,1kg 90dB(A) |
Moc max. | 7,0 kW |
Moc nom. | 5,5 kW |
Gniazda AC | 3 x 230 V 16A |
Gniazda DC | Brak |
LWA /Stopień ochrony | 90dB(A) / IP23 |
Rodzaj silnika | iGX390 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 11,0 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | ręczny / elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 848 mm |
Szerokość | 700 mm |
Wysokość (z kółkami) | 721 mm |
Masa sucha | 118,1 kg |
Zbiornik paliwa | 19,2 l |
Czas pracy | do 12h12min (włączony tryb EKO) |
Wyposażenie standardowe |
Zabezpieczenie magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika, wskaźnik poziomu paliwa, Eco Throttle, (i- monitor) – panel kontroli pracy, zestaw transportowy, duży zbiornik paliwa, |
Dodatkowe opcje |
Zdalne sterowanie (10m, 30m), Automatyka, Kabel do autosynchronizacji |
Duży zbiornik, optymalna moc, stabilizowane napięcie oraz elektryczny rozrusznik sprawiają, że jednofazowy agregat EM5500CXS oferowany jest w wersji z automatyką. Główną zaletą automatyki jest wygoda użytkownika. Automatyka „myśli” za nas: włącza agregat przy zaniku napięcia oraz wyłącza podczas powrotu napięcia w sieci.
Automatyka wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji, dbających o prawidłowe działanie agregatu. Wyświetlacz pokazuje m.in. napięcie sieci, częstotliwość agregatu, napięcie akumulatora, liczbę przepracowanych motogodzin, informacje o braku ładowania akumulatora, wezwaniu serwisu, braku napięcia agregatu, załączeniu stycznika agregatowego czy załączaniu stycznika sieciowego.
Do szerokiego grona użytkowników agregatu prądotwórczego EM5500CXS AUTO należą klienci, dla których coraz częściej występujące w Polsce przerwy w dostawach energii elektrycznej równoznaczne są z ogromnymi utrudnieniami w normalnym życiu, powstawaniem znacznych strat finansowych. W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie życie bez światła, wody czy centralnego ogrzewania. Generator EM5500CXS AUTO nie dopuści do powstania takiej sytuacji.
Model | EM5500CXS-AUTO jednofazowy 5,5kW |
Moc max. | 5,5 kW |
Moc nom. | 5,0 kW |
Gniazda AC | 2 x 230 V |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | 97dB(A)/IP23 |
Rodzaj silnika | GX390 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 11,0 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 680 mm (880 mm) |
Szerokość | 530 mm |
Wysokość (z kółkami) | 545 mm |
Masa sucha | 97,6 kg |
Zbiornik paliwa | 23,5 l |
Czas pracy | do 6,2 h |
Wyposażenie standardowe | Woltomierz, wskaźnik poziomu paliwa, Eco Throttle, duży zbiornik. Panel automatyki: kabel sterowniczy 10m, wbudowany SZR, ładowarka akumulatora, sterownik elektroniczny. |
Dodatkowe opcje | Licznik motogodzin, zestaw transportowy. |
Duży zbiornik, optymalna moc, stabilizowane napięcie oraz elektryczny rozrusznik sprawiają, że jednofazowy agregat EM4500CXS oferowany jest w wersji z automatyką. Główną zaletą automatyki jest wygoda użytkownika. Automatyka „myśli” za nas: włącza agregat przy zaniku napięcia oraz wyłącza podczas powrotu napięcia w sieci.
Automatyka wyposażona jest w szereg przydatnych funkcji, dbających o prawidłowe działanie agregatu. Wyświetlacz pokazuje m.in. napięcie sieci, częstotliwość agregatu, napięcie akumulatora, liczbę przepracowanych motogodzin, informacje o braku ładowania akumulatora, wezwaniu serwisu, braku napięcia agregatu, załączeniu stycznika agregatowego czy załączaniu stycznika sieciowego.
Do szerokiego grona użytkowników agregatu prądotwórczego EM4500CXS AUTO należą klienci, dla których coraz częściej występujące w Polsce przerwy w dostawach energii elektrycznej równoznaczne są z ogromnymi utrudnieniami w normalnym życiu, powstawaniem znacznych strat finansowych. W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie życie bez światła, wody czy centralnego ogrzewania. Generator EM4500CXS AUTO nie dopuści do powstania takiej sytuacji.
Model | EM4500CXS-AUTO jednofazowy 4,5kW |
Moc max. | 4,5 kW |
Moc nom. | 4,0 kW |
Gniazda AC | 1x230V 16A, 1x230V 32A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | 97dB(A)/IP23 |
Rodzaj silnika | GX340 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 9,5 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość (złożone rączki) | 680 mm (880 mm) |
Szerokość | 530 mm |
Wysokość (z kółkami) | 545 mm |
Masa sucha | 97 kg |
Zbiornik paliwa | 23,5 l |
Czas pracy | 8,7 h |
Wyposażenie standardowe | Woltomierz, wskaźnik poziomu paliwa, Eco Throttle, duży zbiornik. Panel automatyki: kabel sterowniczy 10m, wbudowany SZR, ładowarka akumulatora, sterownik elektroniczny. |
Dodatkowe opcje | Licznik motogodzin, zestaw transportowy. |
Generator trójfazowy EP16000TE AVR wyposażony jest w stabilizację napięcia. Zasila zarówno odbiorniki trójfazowe, jak i jednofazowe. Gniazdo jednofazowe 230V, daje możliwość zasilania odbiorniki o mocy do 5,3 kW. Prądnicę napędza najnowszy silnik Honda, model GX690.
Gwarancja mniejszego zużycia paliwa oraz zmniejszonej emisji spalin zapewniona przez nowy silnik Hondy, model GX690. System AIS (Automatic Idle System) zmniejsza obroty silnika w momencie odłączenia odbiornika od agregatu dodatkowo zmniejszając zużycie paliwa. Generator sterowany jest za pośrednictwem wygodnego panelu kontroli, na którym znajduje się stacyjka, dźwignia ssania, alarm olejowy oraz elektroniczny licznik motogodzin. Zbiornik paliwa to standardowy 20 litrowy kanister, bardzo praktyczny podczas codziennej eksploatacji.
Urządzenie wyposażone jest w akumulator i rozrusznik elektryczny. W opcji z automatyką stanowi rezerwowe źródło zasilania obiektów budowlanych. W ofercie dostępny jest także model EP16000TE bez stabilizacji napięcia- dedykowany do zasilania odbiorników nie wymagających wysokiej jakości źródła zasilania. Ze względu na poziom głośności agregat przeznaczony jest do zabudowy.
Model | EP16000TE AVR 16,0 kVA 154 kg (do zabudowy) |
Moc max. | 16,0 kVA (400V)/5,3 kW (230V) |
Moc nom. | 14,4 kVA (400V)/5,3 kW (230V) |
Gniazda AC | 1 x 230V 16A, 1 x 400V 16A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | – / ip23 |
Rodzaj silnika | GX690 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 22,1 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość | 1020 mm |
Szerokość | 550 mm |
Wysokość | 600 mm |
Masa sucha | 154 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | do 4h (przy 75% mocy znamionowej agregatu) |
Wyposażenie standardowe | licznik motogodzin, alarm olejowy, AVR |
Dodatkowe opcje | zestaw transportowy |
Agregat prądotwórczy trójfazowy EP13500 TE AVR wyposażony jest w stabilizację napięcia. Zaletą tego urządzenia jest możliwość zasilania odbiorników jednofazowych. Generator posiada jedno gniazdo 230V, z którego można zasilać odbiorniki o mocy do 4,6 kW. Prądnicę napędza najnowszy silnik Honda, model GX630.
Nowy silnik to gwarancja mniejszego zużycia paliwa oraz zmniejszonej emisji spalin.
Sterowanie silnikiem realizowane jest za pomocą wygodnego panelu kontroli, dodatkowo wyposażonego w licznik motogodzin oraz alarm olejowy. Na panelu kontroli znajduje się także dźwignia ssania oraz stacyjka. Zbiornik paliwa to standardowy 20 litrowy kanister, bardzo praktyczny podczas codziennej eksploatacji. Urządzenie standardowo wyposażone jest w rozrusznik elektryczny i akumulator.
W wersji z automatyką stanowi rezerwowe źródło zasilania obiektów budowlanych. W ofercie dostępny jest także model EP13500TE bez stabilizacji napięcia- przeznaczony do zasilania odbiorników nie wymagających stabilizowanego źródła zasilania. Ze względu na poziom głośności generator przeznaczony jest do zabudowy.
Model | EP13500TE AVR 13,5 kVA 149 kg (do zabudowy) |
Moc max. | 13,5 kVA (400V)/ 4,6 kW (230V) |
Moc nom. | 12,0 kVA (400V)/ 4,6 kW (230V) |
Gniazda AC | 1 x 230V 16A, 1 x 400V 16A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | – / ip23 |
Rodzaj silnika | GX630 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 20,8 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość | 1020 mm |
Szerokość | 550 mm |
Wysokość | 600 mm |
Masa sucha | 149 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | do 4h45 min (przy 75% mocy znamionowej agregatu) |
Wyposażenie standardowe | licznik motogodzin, alarm olejowy, AVR |
Dodatkowe opcje | zestaw transportowy |
EP12000E AVR to agregat prądotwórczy jednofazowy standardowo wyposażony w stabilizację napięcia. Agregat posiada dwa gniazda 230V 16A oraz jedno 230V 32A, z których można zasilać odbiorniki jednofazowe czułe na jakość parametrów elektrycznych źródła zasilania. Prądnicę napędza nowy silnik Honda, model GX690.
Nowy silnik to mniejsze zużycie paliwa oraz zmniejszona emisję spalin. Zużycie paliwa podczas codziennej eksploatacji zmniejsza także tzw. AIS (Automatic Idle System). Układ AIS zmniejsza obroty silnika w momencie odłączenia odbiornika od generatora. Silnik sterowany jest za pomocą panela kontroli na którym znajdują się: licznik motogodzin, alarm olejowy, dźwignia ssania oraz stacyjka.
Zbiornik paliwa to standardowy 20 litrowy kanister. Model ten wyposażony jest w rozrusznik elektryczny i akumulator. W wersji z automatyką stanowi rezerwowe źródło zasilania. Ze względu na poziom głośności model ten przeznaczony jest do zabudowy.
Model | EP12000E AVR 12,0kW 150 kg (do zabudowy) |
Moc max. | 12 kW |
Moc nom. | 10,8 kW |
Gniazda AC | 1 x 230 V 16 A, 1 x 230 V 32 A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | – / ip23 |
Rodzaj silnika | GX690 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 22,1 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość | 1020 mm |
Szerokość | 550 mm |
Wysokość | 600 mm |
Masa sucha | 150 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | Do 4h (przy 75% mocy znamionowej agregatu) |
Wyposażenie standardowe | licznik motogodzin, alarm olejowy, AVR |
Dodatkowe opcje | zestaw transportowy |
Generator jednofazowy EP10000E AVR standardowo wyposażony jest w stabilizację napięcia. Agregat posiada dwa gniazda 230V, z których można zasilać odbiorniki jednofazowe czułe na jakość parametrów elektrycznych źródła zasilania. Prądnicę napędza nowy silnik Honda, model GX630. Mniejsze zużycie paliwa oraz zmniejszoną emisję spalin gwarantuje nowy silnik Hondy
Silnik sterowany jest za pomocą panela kontroli na którym znajdują się: licznik motogodzin, alarm olejowy, dźwignia ssania oraz stacyjka. Zbiornik paliwa to standardowy 20 litrowy kanister, praktyczny podczas codziennej eksploatacji. Model ten wyposażony jest w rozrusznik elektryczny i akumulator. W wersji z automatyką stanowi rezerwowe źródło zasilania obiektów budowlanych. W ofercie dostępny jest także model EP10000E bez stabilizacji napięcia. Ze względu na poziom głośności agregat przeznaczony jest do zabudowy.
Model | EP10000E AVR 10,0kW 146 kg (do zabudowy) |
Moc max. | 10 kW |
Moc nom. | 9 kW |
Gniazda AC | 1 x 230 V 16 A, 1 x 230 V 32 A |
Gniazda DC | brak |
LWA /Stopień ochrony | – / ip23 |
Rodzaj silnika | GX630 |
Moc max. (norma SAE J1349) | 20,8 KM |
Rozruch-ręczny/elektryczny | elektryczny |
Długość | 1020 mm |
Szerokość | 550 mm |
Wysokość | 600 mm |
Masa sucha | 146 kg |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Czas pracy | Do 4h42 (przy 75% mocy znamionowej agregatu) |
Wyposażenie standardowe | licznik motogodzin, alarm olejowy, AVR |
Dodatkowe opcje | zestaw transportowy |