AK550 jest pionierem nowego segmentu skuterów klasy „Super Touring”, który łączy w sobie zarówno wygodę i komfort klasycznego skutera z osiągami zarezerwowanymi dla motocykli.
Napędzany jest dwucylindrowym, rzędowym silnikiem o pojemności 550 ccm, który generuje moc aż 53 KM (55.64 Nm @ 5500 rpm). Niski środek ciężkości oraz idealne rozłożenie masy gwarantuje nienaganne prowadzenie, a przeniesienie napędu pasem zapewnia płynną pracę oraz szybką reakcję na gaz. Za zatrzymanie nowego Kymco odpowiada niezwykle skuteczny system hamulcowy dostarczony przez firmę Brembo. W pełni cyfrowy kokpit z opcją personalizacji Noodoe poza niezbędnymi wskazaniami dostarcza także informacje m.in. o temperaturze otoczenia czy ciśnieniu powietrza w oponach. Czy można podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i połączyć niespotykane doznania z jazdy i rasowy, sportowy wygląd? Tak, jest to możliwe. Kymco AK 550 jest tego najlepszym dowodem.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2165/795/1400 |
Wysokość kanapy (mm) | 785 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 226 |
Silnik | 4-suw, dwucylindrowy rzędowy, DOHC, 8 zaworów |
Poj. skokowa (ccm) | 550,4 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 53,5 |
Max. moment obr. (Nm) | 55,64 |
Zbiornik paliwa (L) | 15 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/70-15″ (Metzeller) |
Rozmiar opon tył | 160/60-15″ (Metzeller) |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza BREMBO / tarcza BREMBO |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 280/260 |
Dostępna kolorystyka | |
Euro 4 | Tak |
Skuter 400 cm3 – Xciting 400i prezentuje się niezwykle imponująco. Agresywny design oraz dynamiczna linia nadwozia robią doskonałe wra-żenie. Podwójny przedni reflektor oraz efektowne światła w technologii LED nadają mu intrygujący charakter. Producent zadbał o najmniejsze detale,czyniąc swój skuter 400 – pojazdem nietuzinkowym pod każdym względem. Dynamiczna jednostka napędowa o mocy 36 KM zapewnia płynne przyspieszenie dostarczając wyjątkowych wrażeń. Perfekcyjny układ hamulcowy skraca drogę hamowania, dając pełną kontrolę nad pojazdem. Sportowa charakterystyka zawieszenia oraz doskonały rozkład masy sprawiają, że Xciting prowadzi się pewnie i bezpiecznie, dając przy tym pełnię doznań z jazdy.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2205/820/1285 |
Wysokość kanapy (mm) | 810 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 209 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 399 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 36 |
Max. moment obr. (Nm) | 37,7 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/70-15″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-14″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza z ABS |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260/240 |
Dostępna kolorystyka | czarna perła, biały matowy |
Euro 4 | Tak |
Skuter 400 cm3 – Xciting 400i prezentuje się niezwykle imponująco. Agresywny design oraz dynamiczna linia nadwozia robią doskonałe wra-żenie. Podwójny przedni reflektor oraz efektowne światła w technologii LED nadają mu intrygujący charakter. Producent zadbał o najmniejsze detale,czyniąc swój skuter 400 – pojazdem nietuzinkowym pod każdym względem. Dynamiczna jednostka napędowa o mocy 36 KM zapewnia płynne przyspieszenie dostarczając wyjątkowych wrażeń. Perfekcyjny układ hamulcowy skraca drogę hamowania, dając pełną kontrolę nad pojazdem. Sportowa charakterystyka zawieszenia oraz doskonały rozkład masy sprawiają, że Xciting prowadzi się pewnie i bezpiecznie, dając przy tym pełnię doznań z jazdy.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2205/820/1285 |
Wysokość kanapy (mm) | 810 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 209 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 399 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 36 |
Max. moment obr. (Nm) | 37,7 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/70-15″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-14″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza z ABS |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260/240 |
Dostępna kolorystyka | biały matowy |
Jeden z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce – Kymco Downtown 300i doczekał się swojego godnego następcy. New Donwtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie.
Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro4. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora. O bezpieczeństwo dba skuteczny układ hamulcowy z systemem ABS dostarczonym przez firmę Bosch. Dobre geny oraz nowoczesne rozwiązania to sprawdzona recepta na sukces. Pojazd jest dostępny także w wersji 125 ccm z ABS (którym poruszać się można posiadając prawo jazdy kat. B).
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2265/670/1330 |
Wysokość kanapy (mm) | 810 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 173 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 321 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 30 |
Max. moment obr. (Nm) | 28,5 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 240 |
Dostępna kolorystyka | biały matowy, grafitowy matowy |
Euro 4 | tak |
Jeden z najchętniej kupowanych maxiskuterów w Polsce – Kymco Downtown 300i doczekał się swojego godnego następcy. New Downtown 350i (ABS) jest kontynuatorem legendy starszego brata oraz wyznacza nowe standardy w swojej klasie.
Obok nowego Downtowna trudno przejść obojętnie. Nowa, odważna stylistyka doskonale współgra z charakterem modelu, który przyciąga spojrzenia, intryguje i budzi pożądanie.
Jednoślad napędza zmodyfikowana, jeszcze bardziej dynamiczna jednostka, której pojemność zwiększono do 350 ccm poprawiając elastyczność spełniając przy tym rygorystyczną normę emisji spalin Euro4. Na pokładzie znajdziemy tradycyjnie przepastny schowek pod znakomicie wyprofilowaną kanapą oraz dużo miejsca na nogi. New Downtown może pochwalić się czytelnym zestawem wskaźników wzbogaconym o wyświetlacz komputera pokładowego podającego poza podstawowymi informacjami m.in. temperaturę powietrza oraz napięcie akumulatora. O bezpieczeństwo dba skuteczny układ hamulcowy z systemem ABS dostarczonym przez firmę Bosch. Dobre geny oraz nowoczesne rozwiązania to sprawdzona recepta na sukces. Pojazd jest dostępny także w wersji 125 ccm z ABS (którym poruszać się można posiadając prawo jazdy kat. B).
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2265/670/1330 |
Wysokość kanapy (mm) | 810 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 164 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 124 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 15 |
Max. moment obr. (Nm) | 11,6 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 240 |
Dostępna kolorystyka | biały matowy, grafitowy matowy |
Euro 4 | tak |
Skuter 300 cm³ – Downtown 300i wyznaczył nowy standard w klasie średnich maxi skuterów. Zaprojektowany z dbałością o każdy detal zachwyca swoim wyglądem i funkcjonalnością. Uwagę przykuwają: podwójny reflektor i diodowe kierunkowskazy. Smukła i spójna sylwetka nie przeszkodziła w zaprojektowaniu bardzo pojemnej przestrzeni bagażowej. Kanapa jest idealnie wyprofilowana i pozwala na komfortową podróż bez względu na wzrost użytkownika. O satysfakcję z jazdy dba nowoczesna i dynamiczna jednostka napędowa dysponuje mocą zarezerwowaną do tej pory jedynie dla większych pojazdów.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2205/815/1390 |
Wysokość kanapy (mm) | 775 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 188 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 298,9 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 30 |
Max. moment obr. (Nm) | 30 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza z ABS |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260/240 |
Dostępna kolorystyka | biały, grafitowy |
Euro 4 | tak |
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2240/800/1270 |
Wysokość kanapy (mm) | 785 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 183 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 125 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 13 |
Max. moment obr. (Nm) | 11,3 |
Zbiornik paliwa (L) | 13 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 240 |
Dostępna kolorystyka | biały, grafitowy |
Euro 4 | tak |
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2240/800/1270 |
Wysokość kanapy (mm) | 785 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 183 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 125 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 13 |
Max. moment obr. (Nm) | 11,3 |
Zbiornik paliwa (L) | 13 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 240 |
Dostępna kolorystyka | biały, grafitowy |
Euro 4 | tak |
Downtown 125i ABS to komfortowy maxi skuter na prawo jazdy kat. B.
Downtown wyznaczył nowy standard w klasie średnich maxi skuterów. Zaprojektowany z dbałością o każdy detal zachwyca swoim wyglądem i funkcjonalnością. Uwagę przykuwają: podwójny reflektor i diodowe kierunkowskazy. Smukła i spójna sylwetka nie przeszkodziła w zaprojektowaniu bardzo pojemnej przestrzeni bagażowej. Kanapa jest idealnie wyprofilowana i pozwala na komfortową podróż bez względu na wzrost użytkownika. O satysfakcję z jazdy dba nowoczesnai dynamiczna jednostka napędowa.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2205/815/1390 |
Wysokość kanapy (mm) | 775 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 176 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 124,8 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 15 |
Max. moment obr. (Nm) | 11,6 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/80-14″ |
Rozmiar opon tył | 150/70-13″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 260 |
Dostępna kolorystyka | biały, grafitowy, srebrny |
Euro 4 | Tak |
Agility 16+ 125 to odświeżona wersja popularnego modelu Agility City 125. Praktyczne rozwiązania oraz nowoczesny design sprawiają, że 16+ to wymarzony kompan do codziennej jazdy oraz weekendowych wycieczek. Ten popularny skuter 125 cm3 szturmem zdobywa serca najbardziej wymagających użytkowników.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2080/735/1270 |
Wysokość kanapy (mm) | 760 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 131 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 124,6 |
System chłodzenia | powietrze |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 9 |
Max. moment obr. (Nm) | 9 |
Zbiornik paliwa (L) | 6,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 100/80-16″ |
Rozmiar opon tył | 120/80-14″ |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 260 / 240 |
Dostępna kolorystyka | niebieski matowy, srebrny matowy, biały |
Euro 4 | Tak |