Opis
Najbardziej prestiżowa i najlepiej wyposażona pięćsetka z oferty Kymco. Pojazd został wyposażony w podwójne, przedłużone siedzenie z oparciem dla pasażera, szerokie podesty na nogi, poszerzane błotniki oraz mocne bagażniki. Wersja dostępna w Polsce w standardzie oferowana jest z lekkostopowymi felgami, wyciągarką oraz hakiem holowniczym. Nowoczesny czterosuwowy silnik z wtryskiem zapewnia optymalne zużycie paliwa i elastyczną pracę w całym zakresie obrotów. Tak, jak inne wersje 500 ccm z rodzaju IRS, posiada blokadę przedniego dyferencjału, niezależne zawieszenie oraz napęd na cztery koła.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2203/1223/1265 |
Rozstaw osi (mm) | 1297 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 371 |
Silnik | 4-suwowy |
Poj. skokowa (ccm) | 498,6 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk |
Moc (KM) | 35,5 |
Max. moment obr. (Nm) | 39 |
Przełożenie skrzyni biegów | L/H/N/R/P |
Zbiornik paliwa (L) | 17 |
Przeniesienie napędu | CVT ; 4×4 ; wał kardana |
Rozmiar opon przód | 26×8-14” |
Rozmiar opon tył | 26×10-14” |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 190 / 200 |
Homologacja na hak | tak |
Dostępna kolorystyka | srebrny |
Homologacja drogowa | tak (2 osoby) |
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.