Opis
BF 8 i BF 10 są najszybszymi 4-suwowymi silnikami, które osiągają najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów, a także najniższą prędkością trollingu, jeśli tylko tego potrzebujesz.
Wszystkie motory klasy 8/10 są silnikami 2 cylindrowymi.
BF 8 / BF 10 to:
- pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów
- BF 8 – pojemność 222 cm3 , moc 8 kM /4 500-5 500 obr./min i BF 10 – 10 kM / 5 000-6 000 obr./min
- rozrusznik ręczny i elektryczny lub tylko ręczy
- układ automatycznego ssania w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
- najwydajniejszy, wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 6 lub 12A
- unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań dla zwiększenia komfortu
- specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym
- tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu
- podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznych zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny
- unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym
- bardzo mocna przekładnia w standardzie przystosowana do pracy ze specjalnymi, czterołopatowymi śrubami Power Thrust do ciężkich łodzi wypornościowych
- przyłącze do płukania słodką wodą – zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
- wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie
model | pawęż (mm) | masa (kg) | rozruch ręczny | rozruch elektryczny | rumpel | manetka w cenie | automatyczne ssanie | ładowanie 12V – (A) | śruba w cenie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
BF 8 DK2 SHU | 433 | 42 | • | • | 6 | 4-9.1/4×9 | |||
BF 8 DK2 SHU Power Trust | 433 | 42 | • | • | 6 | 4-10×61/4 uciągowa | |||
BF 8 DK2 LHU | 563 | 44,5 | • | • | 6 | 4-9.1/4×8 | |||
BF 8 DK2 LHU Power Trust | 563 | 44,5 | • | • | 6 | 4-10×61/4 uciągowa | |||
BF 8 DK2 SHSU | 433 | 45,5 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 8 DK2 SHSU Power Trust | 433 | 45,5 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 8 DK2 LHSU | 563 | 48 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×8 | |
BF 8 DK2 LHSU Power Trust | 563 | 48 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 | |
BF 8 DK2 SRU | 433 | 46 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 8 DK2 SRU Power Trust | 433 | 46 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 8 DK2 LRU | 433 | 48,5 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 8 DK2 LRU Power Trust | 433 | 47,5 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 10 DK2 SHU | 433 | 42 | • | • | 6 | 4-9.1/4×9 | |||
BF 10 DK2 SHU Power Trust | 433 | 42 | • | • | 6 | 4-10×61/4 uciągowa | |||
BF 10 DK2 LHU | 563 | 44,5 | • | • | 6 | 4-9.1/4×9 | |||
BF 10 DK2 LHU Power Trust | 563 | 44,5 | • | • | 6 | 4-10×61/4 uciągowa | |||
BF 10 DK2 SHSU | 433 | 45,5 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 10 DK2 SHSU Power Trust | 433 | 45,5 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 10 DK2 LHSU | 563 | 48 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 10 DK2 LHSU Power Trust | 563 | 48 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 10 DK2 SRU | 433 | 46 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 10 DK2 SRU Power Trust | 433 | 46 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa | |
BF 10 DK2 LRU | 563 | 48,5 | • | • | • | • | 12 | 4-9.1/4×9 | |
BF 10 DK2 LRU Power Trust | 563 | 48,5 | • | • | • | • | 12 | 4-10×61/4 uciągowa |
*tabela pakietów
BF 8 SRU / LRU | zbiornik 12l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
---|---|
BF 10 SRU / LRU | zbiornik 12 l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
BF 15 SRU / SRTU | zbiornik 12 l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
BF 15 LRU / LRTU | zbiornik 12 l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
BF 20 SRU / SRTU | zbiornik 12 l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
BF 20 LRU / LRTU | zbiornik 12 l, boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką, główną wiązką elektr. dł. 6,1 m. , panelem kontrolnym ciśnienia oleju, temperatury i alarmem |
BF 30 LRTU zbiornik 25 l , | boczna manetka j.w. + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu, wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa |
BF 40 LRTU zbiornik 25 l, | boczna manetka j.w. + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu, wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa |
BF 50 LRTU Zbiornik 25 l, | boczna manetka j.w. + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu, wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa |
BF 50 LRTZ zbiornik 25 l, | manetka j.w. + obrotomierz z licznikiem motogodzin, wskaźnik pozycji trymu, ilości paliwa, ład. akumulatora, prędkościomierz, wiązki, śruba aluminiowa |
BF 60/80/100 | manetka j.w. + obrotomierz z licznikiem motogodzin, wskaźnik pozycji trymu, ilości paliwa, ład. akumulatora, prędkościomierz, wiązki, śruba aluminiowa |
BF 115/135/150 | manetka j.w. + obrotomierz z licznikiem motogodzin, wskaźnik pozycji trymu, ilości paliwa, ład. akumulatora, prędkościomierz, wiązki, śruba aluminiowa |
BF 175/200/225 | manetka j.w. + obrotomierz z licznikiem motogodzin, wskaźnik pozycji trymu, ilości paliwa, ład. akumulatora, prędkościomierz, wiązki, śruba aluminiowa |
BF 250 | manetka j.w. + obrotomierz z licznikiem motogodzin, wskaźnik pozycji trymu, ilości paliwa, ład. akumulatora, prędkościomierz, wiązki, śruba stalowa |